Op voorraad = binnen 24 uur binnen
Officieel Volvo Penta Center
24/7 service beschikbaar
Wereldwijde bezorging
Hoge klanttevredenheid

zakelijke klant

Wij willen onze zakelijke klanten de mogelijkheid bieden om snel en eenvoudig te bestellen. Registreer u als zakelijke klant en profiteer van speciale condities en nog meer voordelen, zoals de mogelijkheid om op rekening te bestellen. Uiteraard is het ook mogelijk om te bestellen zonder zakelijk account.

Als zakelijke klant kunt u bij ons bestellingen op rekening plaatsen en achteraf betalen. Hiervoor dient uw bedrijf minimaal 1 jaar ingeschreven te zijn bij de Kamer van Koophandel. Neem contact met ons op om een kredietaanvraag te doen. Een kredietaanvraag duurt maximaal 1 werkdag.

Die hebben wij voor u opgeschreven. Bekijk onze algemene voorwaarden voor zakelijke klanten (pdf).

Bestellen, wijzigen of annuleren

Wanneer u de gewenste onderdelen heeft uitgezocht, plaatst u de geselecteerde onderdelen in uw winkelwagen. Het systeem berekent dan automatisch het totaalbedrag van uw bestelling (inclusief verzendkosten). Hierna kunt u uw bestelling controleren en eventueel de aantallen wijzigen. Vervolgens kunt u de keuze maken om verder te winkelen of af te rekenen. Zodra de betaling is afgerond, wordt uw bestelling in behandeling genomen en zo snel mogelijk verstuurd. Uw bestelling wordt door ons altijd per e-mail bevestigd. Bovendien ontvangt u een e-mail zodra uw bestelling is verzonden, daarin staat ook een trackingnummer waarmee u de status van de verzending kunt controleren. Wanneer u gekozen heeft om uw bestelling af te halen bij onze vestiging te Ridderkerk, dan ontvangt u een e-mail of SMS bericht zodra uw pakket klaar ligt.

Zodra u de bestelling heeft afgerond en bevestigd, kunnen wij vanwege technische redenen helaas geen wijzigingen meer doorvoeren in de webshop. Neem hiervoor telefonisch contact met ons op. Zodra u de bestelling heeft geplaatst, kunt u deze nog voor een korte periode via uw account annuleren. Wij willen u vragen het bezorgadres altijd goed te controleren voordat u een bestelling plaatst. U kunt het afleveradres zowel in de persoonlijke gegevens van uw account, als ook in de laatste stap van het bestelproces, wijzigen.

De bestelling wijzigen kan alleen als u nog geen verzendbevestiging heeft gekregen. Neem contact met ons op om de bestelling aan te passen.

Alle prijzen van de producten in onze webshop worden zowel exclusief als inclusief BTW vermeldt, maar altijd exclusief verzendkosten. De standaard verzendkosten bedragen € 6,95 voor een pakket tot 30 kg. Er gelden afwijkende verzend- en/of transactiekosten in onze webshop voor grote, zware of zeer breekbare onderdelen. Deze afwijkende kosten worden u ter kennisneming en instemming aangeboden in het bestelproces en/of informatievoorziening van deze producten. Indien u kiest om uw bestelling af te halen betaalt u geen bezorgkosten!

Betalen

Zodra wij uw bestelling hebben verzonden, sturen wij de factuur per mail als bijlage van de verzendbevestiging. U kunt de facturen ook downloaden in uw besteloverzicht in "Mijn Account". Heeft u de bestelling net geplaatst? Wacht dan tot de bestelling verzonden is. Hierna ontvangt u de factuur in de verzendbevestiging. Heeft u vragen over uw zakelijke factuur? Neem dan contact met ons op.

Controleer of er geld is afgeschreven. Door drukte op ons betalingsplatform raakt een betaling soms vertraagd. Heeft u na 1 uur nog geen orderbevestiging ontvangen? U bent het snelst geholpen door contact op te nemen met onze klantenservice. Wij sturen u dan de orderbevestiging. Check eerst ook even uw spam-box, soms komt de orderbevestiging daar binnen. Is er geen geld afgeschreven? Dan is de betaling niet gelukt. U kunt de bestelling dan opnieuw plaatsen. Wij verwerken bestellingen zonder succesvolle betaling niet, dus u hoeft niet bang te zijn dat u uiteindelijk twee bestellingen ontvangt.

Zodra we de retourzending verwerkt hebben, betalen we u binnen 5 werkdagen terug. Hoe snel u het geld op uw rekening heeft, hangt af van de betaalmethode.

Online betaald u met iDEAL, creditcard (we accepteren Visa of Mastercard) of PayPal. In de winkel betaald u gemakkelijk met uw pinpas, creditcard of contant.

Bezorgen

Controleer de Track & Trace code van het pakket. U vindt deze in "Mijn Account" of in uw verzendbevestiging. Controleer via deze link of de tijdvakindicatie van de bezorging is verschoven. Weet u nog niet waar het pakketje blijft? Wacht dan even af, want meestal wordt een vertraagd pakketje de volgende dag bezorgd. Heeft u het pakket 5 dagen na de oorspronkelijke bezorgdatum nog niet ontvangen? Neem dan contact met ons op, dan gaan we samen op zoek naar een oplossing.

Mist u een onderdeel van de bestelling? Neem dan contact met ons op.

Bekijk eenvoudig de status van uw bestelling in "Mijn Account". Hier vindt u een link naar de Track & Trace. U kunt de Track & Trace code ook vinden in de verzendbevestigingsmail.

Als een product op voorraad is, kunt u het vandaag nog ophalen in de winkel. Op de product pagina vind u welk product op voorraad is. Is het product nu niet op voorraad in onze winkel? Dan kunt u het bestellen en vanaf de volgende dag ophalen. Betalen hoeft pas in de winkel.

Ruilen en Retourneren

Niet retourneerbaar: ECU's, sensoren, zendingen beneden € 15,00 en speciaal voor u bestelde onderdelen.

Dit ligt aan het specifieke product. We bieden voor kleine producten een andere oplossing dan voor grote producten. Bij veruit de meeste producten vragen we u om het product zelf naar ons toe te sturen. Pak het product in en stuur deze naar ons toe.

Dit doet u gemakkelijk en snel via het online retourformulier.

Binnen 14 dagen na ontvangst van de bestelling kunt u deze retourneren. De verzenddatum staat vermeld op de factuur. Geretourneerde artikelen worden alleen geaccepteerd wanneer ze ongebruikt zijn en verpakt in de originele en onbeschadigde verpakking. Uitzonderingen hierop zijn: elektronica of op speciaal verzoek bestelde onderdelen kunnen niet worden geretourneerd. Bovendien is het niet toegestaan om de originele verpakking te beschrijven, beplakken en/of op andere wijze te modificeren.

Ja, u kunt een product in onze winkel afgeven. U hoeft de retour niet van tevoren aan te melden en niets uit te printen. In het geval van een defect proberen we eerst zelf een oplossing te vinden. Heeft u contant betaald? Bij retourneren in onze winkel betalen we een bedrag tot € 50 contant terug. Is het bedrag boven de € 50 of niet contant betaald? Dan storten we het bedrag terug op uw rekening.

Garantie

Voor alle originele Volvo Penta onderdelen en accessoires (met uitzondering van onderdelen die aan slijtage onderhevig zijn) die bij de geautoriseerde Volvo Penta dealer worden geleverd, geldt standaard een garantie van 12 maanden. Als deze onderdelen tevens worden gemonteerd door Mulder Motoren, wordt de garantieperiode verdubbeld tot 24 maanden en worden tevens de arbeidsuren gedekt.

Over Mulder Motoren

Als Volvo Penta dealer zijn wij al meer dan 40 jaar actief in de particuliere sector, maar richten ons ook op de zakelijke partijen. Mulder Motoren BV is actief in de segmenten pleziervaart, bedrijfsvaart en de industrie. Lees meer over Mulder Motoren.

Contactgegevens

Boelewerf 6
2987 VD Ridderkerk
Zuid Holland, Nederland

+31 (0)180 41 54 45
info@muldermotoren.nl